Všeobecné
obchodné podmienky
Podmienka 18 rokov
Nápojový portál www.flaskomat.sk je
primárne určený užívateľom starším ako 18 rokov.
Daň z pridanej hodnoty (DPH)
Základné ceny tovarov sú uvádzané
vrátane DPH.
Objednávka
Objednávku tovaru vytvoríte tým, že
pridáte tovar ktorý chcete nakúpiť do nákupného košíka a pre registráciu Vás
sprievodca prevedie krok za krokom procesom dokončenia objednávky. Minimálna
hodnota objednávky nie je stanovená.
Po odoslaní objednávky
Po odoslaní objednávky Vám bude zároveň
odoslané e-mailom jej potvrdenie. V prípade, že v tomto potvrdení nájdete
nejaké nezrovnalosti okamžite nás skontaktujte e-mailom alebo telefonicky.
Kontaktné informácie sú uvedené v sekcií Kontakty. Následne je po vybavení
objednávky a odoslaní zásielky, respektíve pripravenia tovaru k osobnému
odberu, zaslaná informačná správa na kontaktný e-mail uvedený v registrácií.
Zrušenie objednávky zo strany
prevádzkovateľa obchodu
Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku
alebo jej časti v týchto prípadoch:
V prípade, že táto situácia nastane, Vás
budeme kontaktovať emailom alebo telefonicky a prípadne sa s Vami dohodneme na
ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky, ...). V
prípade, že tovar nemá náhradu, bude z objednávky len zrušený.
Pokiaľ ste už za tovar zaplatili a
výsledná hodnota objednávky bude po prevedení zmeny nižšia než už zaplatená
záloha, budú peniaze prevedené späť na Váš účet v najkratšom možnom termíne
(bežne do 3 pracovných dní od pripísania platby na náš účet). V prípade, že
výsledná hodnota objednávky bude po vykonaní zmeny vyššia, bude Vám daný k
úhrade rozdiel týchto čiastok.
Platba za tovar
Formou hotovosti
Kontrola dodávky
Obsah dodávky je kupujúci povinný
skontrolovať už pri prevzatí zásielky od dopravcu (123kurier) za prítomnosti
doručovateľa. Pokiaľ je zistený nedostatok (obsah dodávky nie je kompletný,
tovar poškodený prepravou atď.), adresát zásielku nesmie prevziať a reklamuje
zásielku priamo u dopravcu (123kurier). Dopravca (123kurier) následne spíše s
adresátom protokol o zistení nedostatku a zásielka bude doručená naspäť
odosielateľovi. Skutočnosť o zistení nedostatku pri doručení a spísaného
protokolu nám prosím neodkladne oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupe, napr.
novom zaslaní tovaru. Na neskoršiu reklamáciu nedostatku (poškodenie tovaru pri
preprave, chýbajúceho tovaru v balíku apod.) zistené až mimo prítomnosti
doručovateľa, nie je možno brať ohľad.
Vrátenie tovaru
V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c.
108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom
predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7
pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Toto ustanovenie
rozširujeme na 14 dní a týka sa len zaslaného tovaru a netýka sa tovaru, ktoré
bolo zakúpené osobným odberom v našej kamennej prevádzke.
Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o
vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi
oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa. V
prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať
dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu
predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude
spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar.
Dôležité upozornenie! Aby bol tovar
prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky:
Všeobecné
obchodné podmienky
Podmienka 18 rokov
Nápojový portál www.flaskomat.sk je
primárne určený užívateľom starším ako 18 rokov.
Daň z pridanej hodnoty (DPH)
Základné ceny tovarov sú uvádzané
vrátane DPH.
Objednávka
Objednávku tovaru vytvoríte tým, že
pridáte tovar ktorý chcete nakúpiť do nákupného košíka a pre registráciu Vás
sprievodca prevedie krok za krokom procesom dokončenia objednávky. Minimálna
hodnota objednávky nie je stanovená.
Po odoslaní objednávky
Po odoslaní objednávky Vám bude zároveň
odoslané e-mailom jej potvrdenie. V prípade, že v tomto potvrdení nájdete
nejaké nezrovnalosti okamžite nás skontaktujte e-mailom alebo telefonicky.
Kontaktné informácie sú uvedené v sekcií Kontakty. Následne je po vybavení
objednávky a odoslaní zásielky, respektíve pripravenia tovaru k osobnému
odberu, zaslaná informačná správa na kontaktný e-mail uvedený v registrácií.
Zrušenie objednávky zo strany
prevádzkovateľa obchodu
Vyhradzujeme si právo zrušiť objednávku
alebo jej časti v týchto prípadoch:
V prípade, že táto situácia nastane, Vás
budeme kontaktovať emailom alebo telefonicky a prípadne sa s Vami dohodneme na
ďalšom postupe (náhrada objednaného tovaru iným, zrušenie objednávky, ...). V
prípade, že tovar nemá náhradu, bude z objednávky len zrušený.
Pokiaľ ste už za tovar zaplatili a
výsledná hodnota objednávky bude po prevedení zmeny nižšia než už zaplatená
záloha, budú peniaze prevedené späť na Váš účet v najkratšom možnom termíne
(bežne do 3 pracovných dní od pripísania platby na náš účet). V prípade, že
výsledná hodnota objednávky bude po vykonaní zmeny vyššia, bude Vám daný k
úhrade rozdiel týchto čiastok.
Platba za tovar
Formou hotovosti
Kontrola dodávky
Obsah dodávky je kupujúci povinný
skontrolovať už pri prevzatí zásielky od dopravcu (123kurier) za prítomnosti
doručovateľa. Pokiaľ je zistený nedostatok (obsah dodávky nie je kompletný,
tovar poškodený prepravou atď.), adresát zásielku nesmie prevziať a reklamuje
zásielku priamo u dopravcu (123kurier). Dopravca (123kurier) následne spíše s
adresátom protokol o zistení nedostatku a zásielka bude doručená naspäť
odosielateľovi. Skutočnosť o zistení nedostatku pri doručení a spísaného
protokolu nám prosím neodkladne oznámte a dohodneme sa na ďalšom postupe, napr.
novom zaslaní tovaru. Na neskoršiu reklamáciu nedostatku (poškodenie tovaru pri
preprave, chýbajúceho tovaru v balíku apod.) zistené až mimo prítomnosti
doručovateľa, nie je možno brať ohľad.
Vrátenie tovaru
V súlade s ustanovením §12 odst. 1 c.
108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom
predaji v platnom znení, má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 7
pracovných dní od prevzatia tovaru bez uvedenia dôvodu. Toto ustanovenie
rozširujeme na 14 dní a týka sa len zaslaného tovaru a netýka sa tovaru, ktoré
bolo zakúpené osobným odberom v našej kamennej prevádzke.
Vyjadrenie predajcu, či bude žiadosti o
vrátenie tovaru vyhovené a či sú splnené všetky podmienky, bude spotrebiteľovi
oznámené do 30 dní od dátumu doručenia vráteného tovaru na adresu dodávateľa. V
prípade prijatia vráteného tovaru späť musí spotrebiteľ následne podpísať
dobropis na tovar, ktorý mu bude zaslaný a podpísaný dobropis doručiť na adresu
predajcu (poštou alebo osobne). Na základe podpísaného dobropisu bude
spotrebiteľovi vyplatená čiastka za vrátený tovar.
Dôležité upozornenie! Aby bol tovar
prijatý späť, musia byť splnené tieto podmienky: